ימי עיון – הרצאות מעוררות השראה
כחברה לייעוץ ארגוני, מתמחים בהובלת מגוון תחומים עסקיים. ומציעים מבחר הרצאות ימי עיון וסדנאות למנהלים ולעובדים שמותאמים לצרכי ארגונים מודרניים. בין התחומים המובילים נמנים ניהול ומנהיגות, מיומנויות תקשורת. התמודדות עם אתגרים ומצבי משבר, שיווק ואסטרטגיות מכירה, ושירות לקוחות כמנוע לצמיחה.

כמנהל/ת משאבי אנוש, מנכ"ל או בעלים, פעמים רבות עולה הצורך להזמין מרצה בעל ידע נרחב וניסיון מעולם העסקים. כזה שיציע לעובדים ולמנהלים כלים, רעיונות ותובנות חדשות. אנו, כחברה לייעוץ ארגוני, מתמחים בהובלת מגוון תחומים עסקיים. ומציעים מבחר הרצאות ימי עיון וסדנאות למנהלים ולעובדים שמותאמים לצרכי ארגונים מודרניים. בין התחומים המובילים נמנים ניהול ומנהיגות, מיומנויות תקשורת. התמודדות עם אתגרים ומצבי משבר, שיווק ואסטרטגיות מכירה, ושירות לקוחות כמנוע לצמיחה.
העשרת עובדים ומנהלים כתשתית להצלחה ארגונית
ארגון מצטיין נבנה על אנשים, ואנו מאמינים כי ההשקעה בפיתוח ובהעשרת עובדים ומנהלים היא הכוח שמוביל ארגונים להצלחה. הרצאותינו ממוקדות בהבנה כי שינוי אמיתי מתחיל מהעמקת הידע ופיתוח יכולות ברמה האישית והקבוצתית. כאשר מנהלים ועובדים מקבלים כלים להתפתחות באמצעות ימי עיון, הרצאות, וסדנאות ממוקדות. הם לא רק מממשים את מלוא הפוטנציאל שלהם, אלא גם מחזקים את היכולת של הארגון לשגשג בסביבה תחרותית.
איך אנו מתאימים את ה הרצאות לארגון שלכם?
בתהליך התאמת ההרצאה אנו שמים דגש על הכרת האתגרים הייחודיים של הארגון שלכם ובחינת תחומים הדורשים חיזוק. יחד איתכם, אנו מפתחים תכנית מותאמת שתענה על צרכים אלה בצורה הטובה ביותר. מטרתנו היא לשמש כשותפים אסטרטגיים, ללוות אתכם בתהליך ההעשרה וההדרכה. ולהציע פתרונות ממוקדים שיחזקו את היכולות והמיומנויות של המנהלים והעובדים.
דוגמאות לחלק מהרצאות והסדנאות שאנו מציעים:
- אינטליגנציה רגשית ותקשורת בין אישית. הרצאה אינטראקטיבית מרתקת, שבמהלכה נעסוק בהשפעת האינטליגנציה הרגשית על תקשורת בין אישית ועל התקשורת ארגונית. נבחן את ההבדלים בין מנהלים ועובדים מצטיינים לאחרים. תוך לימוד ופיתוח מיומנויות הקשבה ואמפתיה שישפרו את האווירה והתפוקה בארגון.
- ניהול משברים וקונפליקטים. איך להתמודד עם משברים וקונפליקטים בצורה יעילה? הרצאה זו מציעה כלים לניהול מצבי משבר ככלי לצמיחה ארגונית. נעמיק במגוון גישות לפתרון קונפליקטים, תפקידו של "המגשר הארגוני". ונשוחח על הדרכים לרתום את ה"אגו" לטובת הצלחת התהליך.
- שירות לקוחות מנצח כמנוע צמיחה. הרצאה וסדנה מקיפה, שתחשוף את עקרונות השירות ללקוחות של חברות מובילות בעולם וכיצד ליצור חוויית שירות זכירה ללקוח. נחקור את הקשר הישיר בין שביעות רצון לקוחות לבין נאמנות והגדלת הרווחים.
- מחלות מנהלים- ניהול מתח ולחץ בעידן המודרני. מנהל במאה ה-21 מתמודד עם עומסים רבים; הוא מועמד לאמץ סימפטומים המוכרים בשם: "מחלות מנהלים". כיצד ניתן להפוך את הלחץ לכלי אפקטיבי במקום למכשול? בהרצאה זו נדון בדרכים לניהול לחץ מתמשך והשפעתו. תוך הצעת כלים לשמירה על רווחה נפשית ופיזית.
למה חשוב לקחת פסק זמן ללמידה ולחדשנות?
כמנהלים וכבעלי תפקידים בארגון, יצירת הפוגות תקופתיות המוקדשות ללמידה והתפתחות. עשויה להוות את ההבדל בין ארגון טוב למצטיין. פעילויות כגון ימי עיון והרצאות מרעננות את החשיבה, ומאפשרות להרחיב אופקים ולשאוב השראה לניהול ולהובלת צוותים להצלחה. לשפר את עבודת הצוות והסינרגיה הארגונית
השקעה שמחזירה את עצמה – בתרבות למידה והתפתחות
ארגון שמקדיש משאבים לפיתוח מנהליו ועובדיו בונה תרבות של מצוינות ולמידה מתמדת. חברה או ארגון העושה זאת באמצעות ימי עיון? הרצאות מעוררות השראה זוכה להחזר השקעה גבוה במיוחד. כשרואים שחשוב לעצור ולהשקיע בידע חדש ובפיתוח, נוצרת תחושת שייכות וגאווה המדרבנת להתמודדות עם אתגרים. אם הנושא נמצא על סדר היום הארגוני שלכם, נשמח לשבת איתכם לשיחת היכרות.
פנו אלינו לקביעת פגישה
מציע כי נכיר בעולם האמיתי. נקיים מפגש חשיבה וסיעור מוחות ונגלה יחד את הדרך המתאימה ביותר עבורכם. מפגש חשיבה מעצים, ללא עלות וללא התחייבות. עשרות ארגונים ומנכ"לים כבר גילו את הכוח הטמון ב- ימי עיון - הרצאות וסדנאות קצרות המעוררות השראה. הם חוו כיצד השקעה ממוקדת של שעות ספורות יכולה להניע שינוי משמעותי. שינוי בביצועים, במוטיבציה ובתרבות הארגונית. אנו מזמינים אתכם להצטרף אליהם ולגלות כיצד גם אתם יכולים להוביל את הארגון שלכם לשלב הבא. ליצירת קשר: פנו ישירות אלי למשה גרימברג.
טלפון: 03-9032222 נייד: 0544-814332 .מה מעניין אתכם
אולי יעניין אתכם
- יועץ עסקי מוביל תהליך הבראה, שינוי וחזרה לצמיחה
- מחלות מנהלים – כיצד מתמודדים ומונעים את התופעה?
- הרצאות השראה וימי עיון למנהלים
- יועץ עסקי מקצועי: תפקידיו ויתרונותיו בעבורך
- ימי עיון והרצאות מעוררות השראה: היתרונות לארגונים
- ניהול תלונות לקוחות – איך להפוך משוב שלילי להזדמנות לשיפור?
- איך לגרום ללקוחות לחזור שוב ושוב? המדריך לשיפור חוויית הלקוח בעסק
- ניהול פיננסי חכם – ניהול תקציב נכון, מקורות מימון והגדלת רווחיות תוך צמצום סיכונים.
- שיווק ומיתוג – יצירת נוכחות דיגיטלית חזקה, חיזוק מערכי מכירות והתאמה לצורכי קהל היעד
- חדשנות וצמיחה – שילוב טכנולוגיות מתקדמות, מוצרים ושירותים חדשים, ושיתופי פעולה אסטרטגיים
- אסטרטגיות לפיתוח עסקי מוצלח: 10 צעדים להצלחה – המדריך המלא לבניית תהליך פיתוח עסקי רווחי.
- מהי הדרך הטובה ביותר לשמר עובדים לאורך זמן?
- איך בונים תהליך גיוס שמושך טאלנטים ומתאים לתרבות הארגונית?
- יצירת אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית למנהלים
- מנהיגות מקדמת: כיצד להפוך למנהל שמוביל שינוי